Minőségpolitika

A Prompt Collector X4 Bt alapvető célja, hogy megbízható, kiszámítható, gyors és színvonalas, a piaci igényekhez igazodó EU-konform felnőttképzési szolgáltatást nyújtson.

A törvényi és jogszabályi előírásokat, a szakmai követelményeket betartva folyamatosan alkalmazkodunk azok változásaihoz. A hallgatókkal előre rögzített és megállapodott feltételeket következetesen betartjuk. Oktatóink szakmai képzettségére kiemelt figyelmet fordítunk. Nagy hangsúlyt fektetünk az oktatás tárgyi feltételeinek színvonalas biztosítására; az oktatási feltételek folyamatos javítására. Célunk nem csak az átlagos tudás nyújtása, hanem egyéni készségek fejlesztése, az önképzés iránti igény kialakítása. Fontosnak tartjuk a hallgatói visszajelzéseket, melyeket a folyó oktatási folyamatokba tudatosan beépítünk. Meggyőződtünk arról, hogy ezen visszajelzések, vélemények és javaslatok alapján tudunk igazán színvonalas a tanulók, hallgatók igényeit a lehető legteljesebb mértékben kielégítő képzési szolgáltatást nyújtani.

Fontosnak tartjuk, hogy hallgatóink felkészültek legyenek – a kompetenciák révén- az élethosszig tartó tanulásra, az Európai Uniós elvárásokra, a XXI. századi munkavállalói és munkaadói igények kielégítésére.

A Bt. vezetése és valamennyi munkatársa elkötelezett a jogszabályokban meghatározott és a szakmailag elvárható minőségi követelmények kielégítése, valamint a képzési tevékenység folyamatos fejlesztése iránt.

Elkötelezettségünk:

Irányítási folyamataink középpontjában a képzés minőségének növelése áll, amely a képzés feltételeinek folyamatos fejlesztésére irányul, önértékelésre épül, a személyi feltételek folyamatos fejlesztésével elősegíti az oktatók továbbképzését és önképzését a képzés minőségének javítása érdekében.

Az intézmény képzési tevékenységével kapcsolatos változtatások, a szolgáltatások minőségének javítása adatokon és visszajelzéseken alapul, a képzési tevékenység külső és belső résztvevőinek bevonására épül, összhangban az intézmény méretével és képzéseinek összetettségével.

Legfőbb célunk a szakmai követelmények maradéktalan kielégítése, szakmai munkánk eredményességének folyamatos fejlesztése.

Tudatosítjuk a szervezet minden szintjén, hogy felkészült, elkötelezett és együttműködő munkatársainktól kiváló teljesítményt várunk.

A képzés hatékonyságának növelése érdekében folyamatosan korszerűsítjük annak személyi és tárgyi feltételeit. A megrendelők, munkatársak, oktatók felnőttképzéssel kapcsolatos igényeinek kielégítése érdekében az „elégedettségi” kérdőív elemzése alapján folyamatosan fejlesztjük folyamatainkat, infrastruktúránkat.

Képzési tematikánkat és módszereinket a központi követelmények, a résztvevők, illetve megrendelőink igényei, munkatársaink és oktatóink véleménye és tapasztalatai alapján határozzuk meg, és az érdekeltek igényeinek rendszeres figyelembe vételével fejlesztjük. Intézményi minőségpolitikánkban a partnerközpontúság az elsődleges.

Intézményünk vezetése, szervezeti egységei és valamennyi munkatársa elkötelezett és felelősséget érez a jogszabályokban meghatározott és a szakmailag elvárható minőségi követelmények kielégítése, valamint a képzési tevékenység folyamatos fejlesztése iránt. Ennek megvalósulása érdekében minőségbiztosítási rendszert működtetünk, melynek keretében minőségpolitikánkat, stratégiánkat és képzési tevékenységünket – külső és belső partnereink véleményét különösen figyelembe véve – folyamatosan figyelemmel kísérjük, rendszeresen felülvizsgáljuk, tényszerű adatok, visszajelzések alapján értékeljük, és tervszerűen fejlesztjük.

Képző Intézmény bemutatása:

Cégünk 2007-ben alakult zalaegerszegi székhellyel. Manikűrös és körömdizájner képzéseink jelenleg 2  képzési helyszínen folynak. Zalaegerszegen, Szombathelyen. Alapképzéseinken mester oktatók segítségével sajátítják el a résztvevők a szakma művészetét. A gyakorlati órák alapanyagát a világszínvonalú Crystal Nalis biztosítja. Célunk, hogy olyan szakembereket képezzünk, akik mindamellett, hogy örömre lelnek munkájukban, megállják a helyüket a szakma elméleti és gyakorlati kérdéseiben egyaránt.

Manikűrös és körömdizájner szakmai képzés:

A szakmai követelmények leírása, szakmai ismeretek:

  • Kezelési tervben rögzített technológiának, anyagcsoportnak megfelelően előkészíti a természetes körmöt
  • Munka- és balesetvédelmi ismeretek
  • Anatómiai, ortopédiai, bőrgyógyászati ismeretek
  • Anyag- és eszközismeret
  • Hagyományos, francia, japán, gépi manikűr alkalmazása
  • Műkörömépítés, stílusismeret: francia köröm zselével és porcelánnal, körömágyhosszabbítással
  • Különböző stílusú körömformákat épít: zselé, porcelán vagy egyéb innovatív, korszerű, professzionális anyagok alkalmazásával
  • Etikai és kommunikációs ismeretek
  • Műkörömtöltés, műköröm eltávolítása
  • Műkörömdíszítés
  • Digitális számlázás
  • Vállalkozási ismeretek, szalon kialakítása és működtetése

 

 

Dokumentumok

Tevékenységünkre vonatkozó tájékoztató és  képzési program  Információs irodánkban 8900 Zalaegerszeg Bíró Márton utca 37 szám alatt tekinthető meg.

Ügyfélfogadás:

Kedd-szerda : 08.00-12.00

Péntek-szombat 08.00-12.00

Az ügyfélszolgálati időben munkatársunk személyesen fogadja az érdeklődőket, és igényeiknek megfelelő információt nyújt a képzési és a képzést kiegészítő tevékenységekről, az azokon történő részvétel feltételeiről, a tanfolyamok indítási időpontjairól. Kérésre a képzési programokra vonatkozó írásbeli tájékoztatót, igény esetén magát a képzési programot, illetve a jelentkezési lapot is az érdeklődők rendelkezésére bocsátjuk. Igény esetén előjegyzésbe vesszük, hogy a legközelebbi – elképzeléseiknek megfelelő – tanfolyam indítási időpontjáról tájékoztathassuk érdeklődőinket. Amennyiben egyedi kérdés van, az érdeklődő a szakmai vezetőhöz is fordulhat. Az ügyfélszolgálat telefonon és e-mailben is elérhető.

Ügyfélszolgálati nyitva tartásunk:

Panaszkezelés

A képzésben résztvevők sérelem esetén az oktatóhoz, az ügyfélszolgálatot ellátó munkatárshoz, illetve a Bt. szakmai vezetőjéhez egyaránt fordulhatnak, aki azt szóban vagy írásban egyaránt köteles befogadni. Panasz elektronikus levélben is benyújtható. Az intézkedés eredményéről a panaszost írásban értesítjük.

A panaszkezelési szabályzat ügyfeleink számára az ügyfélfogadóban hozzáférhető.